Under tiden

Dålig uppdatering lite hit och dit, förlåt.
Förra veckan på måndagen så vaknade jag upp, klädde på mig och mådde sjukt dåligt. Jag trodde att det var p.g.a att jag var hungrig så jag fixade ihop en frukost och försökte äta, men det var helt omöjligt. Jag började gråta framför mamma och sa att jag mådde jätte konstigt och sa att jag var tvungen att vara hemma, men egentligen kände jag en sjukt ångest över det då jag egentligen inte kunde vara hemma något mer p.g.a att jag varit borta för mycket. 
Men det var tur att jag stannade hemma för jag blev bara sämre och sämre och spydde 5 gånger under dagen då jag hade blivit magsjuk.. usch, jag som inte varit det sen jag var typ 7? det var iallfall fruktansvärt och jag kunde knappt kolla för att jag fick huvudverk och jag ville inte ha några ljud heller för då kändes det som att hela min hjärna skulle explodera. nej usch, så dåligt har jag seriöst aldrig mått. Jag sov ca 24h timmar i sträckt och gick inte tillbaka till skolan förns på fredagen (kanske lite ovärt egentligen haha) då jag vart helt frisk och kry.
På fredagen umgicks jag med Matilda, Pascal, Axel, vincent och några andra då vi åkte till älvsjö och hittade på skojigheter. På lördagen startade jag dagen med nästan 2h gympass med min stora syster Lovisa då vi tränade hela kroppen, eftersom att hon är mer krallig och insatt i det där så var hon typ min "lilla pt" vilket var super kul men väldigt tufft haha. Mot kvällen hade jag halft utegångsförbud men lyckades tydligen deleta det förbudet och istället träffade jag Olivia och papi skjutsade oss till Johan där wilhelm och Philip även var. Vi myste bara och så och senare mot kvällen möte vi upp lite annat folk och softade. 
På lördagen sov jag hos Olivia till söndagen men mami och papi hämtade mig tidigt runt 12 på morgonen. Sen kommer jag dock inte ihåg vad jag gjorde på söndagen haha.. shiit, hjärnsläpp herregud..
 
Detta är anledningarna till varför jag inte hunnit blogga och varför jag inte har kunnat blogga då jag varit sjuk. 
Hoppas bloggingen kan slå igång igen, jag ska försöka nu när lovet börjar. 
btw, vart är snön? 
 
 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0