Lite nytt

För ca 1h sedan var jag och mamma förbi Rusta för att köpa en ljusslinga till mig. Jag fick även lite andra saker med mig hem som jag hade tänkt att visa upp nu. Inget speciellt, märkvärdigt, men alltid nått att visa upp. 
Shampoo och balsam från Bed Head TIGI - 149kr st.
Min favi-deodorant från Ldm som luktar super fräscht, typ blommor och rent. (Haha) ca 20kr
Ett O•P•I nagellack i grått med guldigt skimmer. 39kr (!!) det måste nog varit för att själva glaset var typ "snett" som ni ser på bilden ovan. 
 (mamma köpte detta till mig) 
Sedan ljusslingan + ett start set, detta köpte mamma också till mig. Vet inte exakta priset men runt 200kr.
Såhär blev resultatet! Super myysigt såhär dags när det lider mot kalla tider. 
Tyckte det passade in mycket bra till mitt halvmånsfönster. 
btw* Jag ber om ursäkt för den fula väggen i bakgrunden, men som ni flesta kanske inte vet så har jag precis flyttat in i mitt nya rum men det är inte alls klart. Vi har väggar kvar att måla, golv och alla möbler har vi kvar. Så ni vet, om ni skulle råka få syn på någon ful bakgrund i mina bilder haha. 

Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0