Tyskland Haul

Nu har jag äntligen tagit mig tiden att göra min Tysklandhaul som har varit så så såå efterfrågad. Jag spelade in själva videon i fredags, men idag så fick jag tiden att redigera den då jag är hemma från skolan. Detta är då allt som jag köpte för några veckor sedan (ca två) då jag var på studentutbyte till Tyskland. Jag glömde att visa ett par örhängen och sen glömde jag säga att "ölglaset" kostade ca 69kronor. 

 

Herregud vilken tid det verkligen tar att spela in videos + redigera och få till allt så perfekt. När man kollar på folks videos på t.ex videofyme eller youtube så anar man inte vilket arbete det ligger bakom dem. Märkte inte det förens nu när jag har börjat redigera mina lite nogranare än tidigare. Först måste man se till att ha tid, sen så måste man spela in den i rätt tillfälle för bra ljus, sen lär man ju spela om vissa klipp då de kan bli fel osv. Sen att den max får vara 10 minuter suger. + redigering vilket kan ta flera timmar. Detta är anledningen till varför denna haul är så sent ute och varför min ullaredhaul inte kommit upp än. 

 

Obs! Kvalitén i videon på en dator är inte den bästa, därför rekommenderar jag att ladda ner "videofyme" appen eller gå in på hemsidan till min kanal som ni hittar HÄR!

Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0