H&M bikinis

Swimwear 2015
ÅÅÅh! H&M har fått in såså fina badkläder i år! bara jag? 
Här ovanför har jag samlat mina favoriter och som ni ser så har jag mååånga favoriter då alla är hur söta som helst.
Bikinis är verkligen något jag gillar att köpa och det kan man aldrig få för mycket av. Jag kommer absolut att köpa minst en av dessa iallafall. Jag är förälskad i den turkosa och den rosa med vita ränder, hur snyggt tillsammans med en brun kropp? Jag tycker verkligen om baddräkten också, då den framhäver kurvorna och sen har den även ett kors i ryggen som en fin detalj. 
Om bara 63 dagar så sticker jag iväg till Lanzarote och då skulle jag inte banga på att få med mig några av dessa godbitar.
Om ni trycker på någon av bikinisarna så kommer ni direkt till varorna.
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kandu skriva ett inlägg om vad du gjorde i lördags och vika killar och tjejer du var med osv

Svar: Nej det tänker jag tyvärr inte göra. Varför vill du så gärna veta vilka jag var med?
Maja Kapanen

2015-04-20 @ 13:34:46
Postat av: olivia elizabeth mannerstedt

du har också sånna där läskiga frågor på din blogg rätt så läskigt men jätte fina bikinis majskiiii

Svar: Haha ja! Hej hjärtat vad söt du är som kommenterar, vad glad jag blir! Visst är doom, vi får åka och shoppa när vi får barn bidraget olskii:* puss
Maja Kapanen

2015-04-21 @ 17:59:32 / URL: http://oliviamannerstedts.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0