Silver Shampoo+

Hej Allesammans!
Idag tog jag ledigt fråm skolan och gick på en "prova på dag" på Sjölins tillsammans med Matilda. Vi började 9.00 och fick sluta 11.30 = sjuktsoft! Vi var typ 17 elever och vi fick göra en hel del olika saker och det var faktiskt grymt kul! Även fast jag har Nacka gymnasium som första val och sjölins som andra så är jag lite osäker på valet. Därför gick jag på denna prova på dag. Sjölins har jag faktiskt fått ett riktigt bra intryck av men jag gillar ändå Nacka. Aja, vi får se hur det blir haha :)
 
När vi slutade runt 11.30 tiden så gick jag och Mattis till espresso house och köpte en varsin kaffe. Där efter stack Matilda hem och jag gick till Head Spot för att köpa ett Silver Shampoo. Jag köpte detta shampoo som ni ser ovanför!
Det kommer från märket Maria Nila och kostade 179kr. 
Enligt mig är priset på detta shampoo rätt så mycket för en sådan liten flaksa, men jag hade verkligen behov av detta så därför slog jag till.
 
Nu under vinteråret så blir mitt hår allt mörkare och eftersom att jag har röttpigment i mitt hår så blir mitt blonda hår mera mot det gula och guldiga hållet. Därför köpte jag ett Silver schampoo eftersom att Silver schampo ska hjälpa till att dra ut det gula och röda tonerna i ens blonda hår. 
 
såhär står det på flaskan som jag köpte:
Ett sulfat - och parabenfritt schampoo för blont hår med violetta pigment och björnbärsextrakt som motverkar guldiga nyanser i blonda hår, ger lyster och stärker hårets struktur. Color guard complex reducerar färgförlusten som uppstår vid tvätt, värmestyling och skyddar håret mot UV-strålning samt fria radikaler.
 
Jag har använt mig av ett Silver shampoo förut, som jag köpte på ullared i somras för ca 40kr. Det var sjukt bra och gjorde verkligen resultat! Tyvärr har jag ej hittat den i butik men den finns iallfall fortfarande kvar på ullared, så nästa gång jag besöker ullared så ska jag köpa upp mig på sånna.
Om ni vill ha en recension på denna så kan jag fixa ett sådant inlägg sen :)
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0