skepp o hoj

Hej! Det var ju ett tag sen!
Dagarna bara flyger förbi och imorgon är det äntligen fredag, tjihuuu.
Under denna vecka har jag haft en hel del prov och sedan har jag även gymmat och hittat på saker med kompisar. Jag har helt enkelt haft det fullt upp. Vilket tyvärr ledde till att jag inte har hunnit med bloggen. Låter sjukt oprofessionellt, men jag är ju ganska oprofessionell här på min blogg.. Men jag lovar att jag ska börja att ta detta mer seriöst och satsa lite mer. Då blir det nog också roligare för både er och mig :)
 
Idag har jag varit väldigt stressad och är det fortfarande. Jag vet inte varför men lite av stressen kan nog bero på att jag oroar mig över allt plugg och nationella proven som vi har just nu. Därför kan detta vara en anledning till dålig bloggning över helgen och för veckan som kommer. Det är så svårt att hinna med allting, samtidigt som man måste se till att må bra psykiskt. 
 
Idag har jag annars varit i skolan som vanligt. Haft labb i biologi nationella men annars var det nog en rätt så vanlig skoldag. Efter skolan gick jag tillsammans med Olivia och Matilda på Dans Fuego pass på friskis, som vi alltid gör varje torsdag. Fortfarande lika kul som alltid! Tipsar starkt att testa på det om du inte gjort det! Hur kul som helst! 
Sedan kom jag hem, åt pad thai och hoppade in i duschen. Nu ligger jag nedbäddad i sängen och ska strax sova så att jag har ork till engelska nationella i skriftligt som jag ska ha imorgonbitti.
Ni får ha det så bra, puss
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0