SKHLM

Igår åkte jag och mamma till Skärholmen centrum för att leta efter en balklänning till mig. Konstig nog kom vi hem med en balklänning också! Det trodde jag verkligen inte, men jag hittade faktiskt en som jag föll för. Dock tänker jag inte visa den än då det är lite kuligare med en suprise, om du förstår vad jag menar ;) 
Men däremot fick jag med mig hem lite andra prylar som jag tänkte visa.
Denna bikiniöverdel är från hunkemöller och kostade 259:-
Espandrillos från dinsko, 349:-
Köpte även mina allra första klackar inne på Dinsko för 349:-
Tyckte att dessa var ett perfekt par att börja med eftersom att jag inte är särskilt van vid att gå i klackar. Dessa hade jag även tänkt att ha till min klänning på balen. 
Till sist köpte jag detta nagellack. Det är från hunkemöller och kostade 39:-. Har aldrig testat något utav deras nagellack innan, men detta var faktiskt riktigt bra! Tyckte även att färgen var super fin, sådär lattefärgad med någon skimrig nyans. 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0