Smoothies

Tipsar om denna grymma app som heter Smoothies. 
Det finns en hel del att välja på och dessa är gjorda på näringsrika frön, frukter mm, som framförallt är väldigt smidigt att göra till t.ex. lunch eller efter träningen. Om man går in på en smoothie så står det exakt hur man gör den, vad man ska ha för ingredienser och lite random fakta om hur nyttiga och hur bra alla ingredienserna är och vart de kommer ifrån. Väldigt fiffig och rolig app om ni frågar mig! Denna ska jag nog se till att ha stor användning av eftersom att jag är en smoothieälskare.
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Mums så mycket goda smaker!

Svar: Ja verkligen! Super fräscht
Maja Kapanen

2015-04-12 @ 15:25:13 / URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0