Tips på gott te

Jag är en riktig teälskare och älskar framförallt att dricka kvällste. Men detta te från Pukka är en riktig favorit! Det är ett så kallat chai te med en riktigt god smak av vanilj. Jag har även testat andra utav teerna från Pukka och tycker lika mycket om dom också! Jag har bland annat testat "Pukka Detox tea" och "Pukka cleanse tea som är mera örtteer,  även lika goda dom. Men framförallt tipsar jag om detta goda te! Har inte helt koll på det exakta priset, men detta te går väll att köpa på de flesta matbutikerna runt 50lappen. 
 
Såhär står det om just detta te:
"Pukka Vanilla Chai är ett värmande ekologiskt örtte med kanel och vanilj. 100% ekologiskt odlade ingredienser.
 
Pukkas Vanilla Chai innehåller en mix av sex ekologiska och fairtrade-odlade örter från små fristående jordbruk runt om i världen. Kanel och ingefära som värmer; kardemumma och fänkål som ger en fin arom; och lakrits och vanilj som gör teet sött och oemotståndligt.
 
Koffeinfritt."
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0