Vecka 9

Godmorgon Allesammans!
Nu är klockan 06.50 och jag sitter i bilen påväg till centralen.
Imorse väckte pappa mig 05.00 och sedan packade jag och åkte iväg. 
Jag ska nämligen iväg på ett skidläger med min kyrka till Storlien som kallas vecka nio. Jag åkte iväg på det förra året då vi åkte till Romme. Jag är super taggad och det kommer bli en minnesvärd vecka. 
>Risig bild och risig tjej men det är ok såhär tidigt på morgonen<
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0