Freeedaggg

Äntligen är ljuvliga fredag här! Den behövdes verkligen en dag som denna.
Jag har gått och varit såå trött hela veckan och idag har jag haft världens mensverk, så jag är så stolt att jag klarat mig igenom denna vecka väldigt bra ändå och hållit min pms och alla aggressioner inom mig haha. Så nu känner jag mig välförkänt denna fredag och nu när jag äntligen är frisk så kan jag äntligen börja umgås med mina vänner igen.
Just nu sitter jag uppe på läktaren i idottssalen och kollar på mina klasskamrater när dom dansar, väldigt imponerande att killarna också antsränger sig haha. Jag slutar om sådär en halvtimme då jag ska möta upp Olivia och spendera min fredag med henne. Först ska vi en snabbis förbi forum för att jag behöver köpa ett par jeans. Sedan ska vi nog hem till henne tror jag, där jag också ska sova över. 
Jag har ingen vildaste aning om planerna för ikväll men det lär komma en uppdatering senare. 
På lördag blir det nog en hel del gymnasiebesök på öppet hus och på söndag blir det nog mera plugg-dag och kanska hillsong på kvällen som ett avslut. 
Ni får ha en underbar fredag och njut nu och ta vara på helgen! Puss
 
 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0