brun utan sol

Här om dagen köpte jag en ny brunt utan sol då min precis tagit slut. Jag köpte min förra våren, så alltså hade den räckt i ett HELT år (!) hur sjukt? och då hade jag ändå använt den 24/7. Riktigt nice haha! 
Dock hade jag en från loreal paris, som jag tyckte om väldigt mycket. Man blev inte orange eller fläckig av den. Den kostade 179kr vilket jag tyckte var ett riktigt värt pris eftersom att den även räckte i ett helt år!
 
Men nu ville jag testa på någon ny, därför köpte jag denna. Jag köpte den på apoteket för 99kr och jag har för mig att den ska vara bättre för hyn. 
Min mamma hade denna förut och vet att några av mina kompisar även har den och dom verkar tycka om den.
Nu har jag testat den två gånger och tycker faktiskt om den. Det blir en fin och naturlig färg men dock blir den nog mer fläckig än den som jag hade tidigare. Så jag kan inte riktigt bestämma mig vilken som är bäst och vilken jag ska köra på. 
 
Men jag kör väll på den här tills den tar slut och sen kan jag göra en recension, och tipsa vilken som är den bästa. 
Brun utan sol är verkligen något som jag inte kan leva utan. Jag älskar att vara brun då jag känner mig fin och lite extra fräsch. Speciellt nu på vinter- och våråret då man är lite blek. Eller som jag är, rättare sagt krit vit. Mitt ansikte smälter typ in i snön och den vita himlen.. haha det är så fruktansvärt men jag kan inte beskriva hur otroligt vit jag är, framförallt i ansiktet. Jag ser typ sjukt ut haha. Men tur att brun utan sol finns då, saviour<333
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0