yaaas

Oklar rubrik? yas
Tänkte bara slänga in ett kort inlägg där jag besvarar två av era frågor.
 
1. När ska du lägga upp de som du köpte i forum?
Svar: Jag ska lägga upp de så snart som möjligt! Min kamera har strulat och just nu tar den inga vidare bilder.. så jag måste försöka lösa det på något sätt. Men det kommer absolut komma upp ett inlägg, men jag vet inte när. Men kanske kanske imorgon.
 
2. När kommer din ullared haul del 2 upp?
Svar: Ja du haha.. jag får så sjukt mycket frågor om denna förbannade ullared haulen. Grejen är den, att jag har redan spelat in den, för längesedan, typ i höstas haha. Men jag har inte haft tillräckligt med utrymme för att lägga upp den och sedan har jag väll glömt bort det. Men den kommer även upp snart när jag raderat lite bilder och så. 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0