01:18

Hej mina kamrater. Här kommer ett natt inlägg. Btw, Jag är medveten om att jag är så cool som är uppe såhär sent!!
Runt ett tiden idag så åkte jag och min familj till Blidö. Min moster har nämligen landställe där som vi brukar åka ner till ca 2 gånger om året. Nu åkte vi dels dit för att pappa skulle hjälpa min moster och hennes man med deras brygga, sedan skulle vi även få ärva deras studsmatta då våran precis gått sönder & då deras barn är vuxna. Sen skulle även min moster hjälpa mig med att syupp min balklänning då den är lite för lång. Lyx att ha en moster som är kunnig och som har sytt flera klänningar & bröllopsklänningar. Så gulligt av henne! Nu kom vi hem för ca en timme sedan och nu är jag dunder trött. Så tänkte faktiskt sova nu. 
Dagens klädsel:
Tröja - Hollister / jeanskjol - Zara? / hatt - Finland / furjacket - Alice by Belle shoes & till hade jag mina svarta nya espandrillos.

Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0