26 Maj

Godmorgon!
Om ca 10 minuter ska jag sätta på mig ytterkläderna och börja gå upp till bussen. Jag åt nyss en super mumsig frukost som jag aldrig testat tidigare, jag improviserade lite hehe. 
Först mosade jag en banan och rörde ihop den mosadebananen med havregryn i en skål. Där efter hällde jag i mjölk och strödde över bland mix av bär. Där efter stoppade jag in min skål i micron för att tina ner bären lite och för att få havregrynet att jäsa lite.
Det blev faktiskt riktigt gott! Och jag kan tänka mig att det är en hyfsat bra frukoskt som man kan klara igenom skoldagen på. Vi lär ju se iallfall..
Aja, nu måste jag bära mig av till bussen, puss
En oldie från när jag var utklädd till ängel på mitt partyy
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0