Dagens låt

Min syster visade mig denna låt förra veckan och kan inte sluta lyssna på den! Jag har aldrig hört den tidigare men sjukt skön är den iallafall.Älskar dessa låtar som man kan lyssna på när som helst, och när man är på vilket humör som helst, ledsen som glad. En sådan låt är denna!
Det som dock suger är att denna låt inte finns på spotify.. Men man hittar den på youtube och soundcloud där det även finns flera sköna låtar utav PETIT BISCUIT. 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0