Hej galningar

Idag har det varit en sjukt seg dag, haft svenskaföredrag och en mycket långtråkig idrottslektion. Kom hem för ett tag sedan och nu sitter jag och försöker att plugga inför ett biologi prov. Imorgon är det tisdag vilket betyder kort skoldag, efter skolan drar jag kanske till gymmet eller tar en fika med någon kompis. För imorgon är jag fri från läxor, och därför tänker jag se till att ha lite kul iallafall.
fyra bilder från helgen. Bild1 togs innan jag skulle jobba som visningsvärd för min granne som är mäklare. Bild2 & 3 är två bilder på Linn, Mattis och mig från Alexandras tjej middag i lördags, jag hade det så kul! Tack Alex!
Bild4 är en härlig liten bild från söndagen och bild5 är ännu en härlig bild fast från när vi tältade i fredags. Vi hade placerat tältet uppe på ett berg med denna underbara utsikt över vattnet. Hur myys<3
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0