Sneakpeak på mitt nya rum

Här får ni en liten smygtitt på mitt nya rum.
För er som inte vet så byggde vi ut vårat hus för ca 3år sedan och där efter har pappa byggt i princip allt på och i huset själv, men det har som sagt tagit sin tid. Tidigare innan vi byggde ut så delade jag på detta rum ovanför tillsammans med min syster Lovisa när vi var små kids. Men nu efter vi byggt ut så har alla fått sina egna rum och då valde jag att ha kvar vårat gamla rum eftersom att det är hyfsat stort och för att man kunde göra om det mysigt. Nu har pappa äntligen tagit tag i mitt nya rum och för någon timme sedan kom min morbror som är målare hit för att hjälpa till med fond väggen och den guldiga touchen i hålet.

Jag är verkligen så nöjd över färgerna som jag valde att ha i mitt rum. Från början var jag inne på att ha en lattefärgad fondvägg och mycket vitt, men nu i sista sekund så tröttnade jag på idén då den var väldigt mainstream och standard. Jag bläddrade in på we heart it och blev inspirerad av att ha en blå fond vägg, därför kom jag fram till resultatet. Jag valde en petronblå färg som det kallas. Tycker att det är urläckert och även rätt så ovanligt! När jag var och köpte färgen så upptäckte jag även att det skulle vara ballt med guld i mitt "hål" i väggen och därför så valde jag även den färgen. Väldigt spontant färgbyte med vågade färger, men jag tog risken och jag blev faktiskt otroligt nöjd! 
Jag älskar även att inreda och jag har redan en hel de ideér på hur jag vill att det ska se ut i slutändan. Jag vill ha stora ytor, stilrent och elegant. Håll utkik för snart kommer resultatet i helhet, funderar även på att göra en video i form av en "Room tour", vad sägs om det? 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0