V.22

Denna vecka är väldigt fullbokad.. (som vanligt). Ibland kan det vara kul att ha saker uppbokade men nu känner jag nästan att jag inte hinner med en hel del saker som jag egentligen skulle vilja hinna med. Så det är lite segt faktiskt. 
Men denna vecka ska jag faktiskt göra en hel del roliga saker och mindre plugg tror jag. Jag har för mig att vi bara har kvar biologi provet idag och geografiprov nästa vecka. Sedan är jag nog rätt så fri från allt pluggande, eller det hoppas jag iallafall.. Haha 
Men nu tänkte jag dela med mig av en liten titt på min vecka: 

Måndag: vanlig skoldag & sedan kom jag hem för att plugga inför biologi prov.

Tisdag: biologiprov & filminspelning av en skräckfilm på engelska (engelska projekt).

Onsdag: slutar 12.00 & sedan ska jag till frisören för att slinga & klippa mitt hår.

Torsdag: simma med Hannah & gå på jessie j på grönan tillsammans med Line, Mattis & Emma. 

Fredag: sommaravslutningsfest i min kyrka.

Lördag: orimge karneval med tjejerna? Eller träffa någon trevlig människa.

Söndag: plugga, fixa mitt nya rum & gymma. 
En tbt från när jag var utebytestudent i Tyskland i höstas.
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0