En perfekt helg

Denna helg har varit mycket bra!
I fredags efter skolan åkte jag in till söder med mina söderpundare och tog en liten "fika" och upplevde livet på söder, det var trevligt! Efter det åkte jag hem, fixade mig och åkte in med min kusin Elias till filla (våran kyrka). Där träffade vi våra vänner och spelade bland annat bowling. Det var super kul verkligen! Även fast jag förlorade stort haha.. 
I gårkväll kom Moa hem till mig då vi åt middag och fixade oss tillsammans, sedan skjutsade mamma oss till min vän Ellen som styrde fest. Vi hade en super rolig kväll med super härliga människor! Tack Ellen för en levererande kväll! 
Moa sov över hos mig i natt och idag har vi i princip bara chillat galet. Vi har haft musikal i mitt rum, hoppat i sängen, lärt oss olika nya danser, spelat just dance wii, pratat, skrattat och diskuterat gårdagen. En perfekt dag med mosan<3
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0