Mood: Så hungrig på mat

Det känns verkligen inte som Fredag, men skönt är det i alla fall! 
Idag är jag hemma från skolan på grund av att jag upptäckte igår att jag hade feber. Och under hela denna vecka har jag kallsvettats och känt mig lite halvdan, så därför bestämde jag mig för att vara hemma idag. 
Denna helg kommer förmodligen inte se så spännande ut och det känns som att den även kommer gå fort.. visst låter jag negativ? Men jag har så otroligt mycket plugg, så jag kommer tillbringa hela helgen till det. Jag ska försöka att gå till Hillsong (det är en kyrka) på söndag och så vill jag även se till att hinna med att gå på Peter Pan på bio med min syster Lovisa. Det hade lättat upp lite i alla fall. 
 
Atm är jag såå hungrig, klockan är halv två och jag har inte ens ätit frukost. Men vår städerska är hos oss idag och hon har seriöst städat i 5h haha och jag bara sitter här i mitt rum i väntan på att få gå ner och äta lite mat. Haha det är skrattretande! aja, hoppas hon blir klar idag i alla fall haha.
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0