Världens mest tråkigaste inlägg någonsin

Hej! Nu är klockan kväll och jag tänkte snart kolla på PH med min storasyster Lovisa. För tillfället har jag suttit och pluggat och bland annat skrivit klart en kompletering. Jete kuligt!
Mitt liv ser inte så mera märkvärdigt ut just nu, tragiskt haha men jag har valt det själv :) så jag har bara mig själv och skylla. 
Imorgon ska jag vara barnvakt och sedan har jag en hel del plugg att ta itu med. Kram
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar outfiten!

Svar: åh tack!
Maja Kapanen

2015-11-04 @ 22:36:16 / URL: http://nouw.com/nolongerironic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0