A better day

Hej hej coolingar! 
Idag har jag haft en bra dag. Igår mådde jag som sagt piss och åkte hem redan efter de två första lektionerna i skolan. Men efter att ha fått en bra sömn så har jag känt mig stark och kry idag. Vilken lättnad! Har äntligen bara kunnat slappna av, och känna att jag inte har några jobbiga hinder till att orka prata med människor, tidigare har jag typ varit arg på allt och alla och verkligen inte orkat prata med folk. Haha låter så tragiskt & hemskt, vilket det är.. Hahaha Så därför känns det såå skönt att "den riktiga Maja" återvänt till världen. Where have you been cooling? 
Idag har jag även köpt två nya gant tröjor, en grå u-ringad & en orange/röd v-ringad. Super snygga! Bilder kommer senare guys. 
Nu tänkte jag plugga lite matematik & sedan läsa en svenska bok. Efter pluggandet tänkte jag kanske ta ett bad och färga ögonbrynen? Skulle behövas i alla fall. Hoppas ni haft en bra dag! Kram på er 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Skulle inte du kunna visa i ett inlägg när du färgar dina ögonbryn? Har funderat på det själv så skulle vara till stor hjälp! Kram

2015-10-07 @ 07:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0