Betydelsefullt med lov

Goddag!
Inatt som olivia Alkin hos mig och imorse gick vi upp runt 9 då hon skulle iväg på en arbetsintervju vid 10. Strax efter att hon hade gått så blev jag shopping sugen och fick med mig mina två lilla systrar till Nacka forum. Vid tog en buss vid 11 tiden och sedan tillbringade vi ca 2h med varandra med massa shopping och lunch. Det var super mysigt verkligen! Det är inte så ofta som man får egen tid med småttingarna (som egentligen är stora). Betydelsefullt med lov i alla fall!
Nu kom vi nyss hem och jag hade nämligen tänkt att filma in vad jag köpte i en video som kommer upp senare idag, yeey!
Ikväll har jag inget speciellt planerat, jag ska kanske träffa Wilhelm eller Linus, men de är oklart så jag kanske lika gärna hittar på någonting annat haha. Aja, vi får se vad som händer. Jag är i alla fall inte sugen på att vara hemma ikväll, så någonting hittar jag väll på. Ta vara på lovet! Puss
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0