Måndaggg

Idag gick jag i skolan i knappt 2h, förens jag mådde så dåligt att pappa var tvungen att hämta mig. När jag kom hem åt jag lunch och somnade sedan i 5h. Sömn är prio ett när man är sjuk, det är typ egentligen det bästa läkemedlet. Nu känner jag mig i alla fall lite piggare! Dock är jag tvungen att plugga lite inför spanska provet som vi ska ha imorgon.. Men det är typ repetition på 9an så det ska nog gå bra. 
Just nu har jag tyvärr ingen kraft till att lägga ner så mycket tid på bloggen med avancerade inlägg osv, men jag ska se till att få i mig mycket c-vitaminer så att jag blir frisk igen och då kommer jag garanterat ha massvis med kraft och motivation! Håll ut, håll ut och lyssna på denna låt under tiden:
 Ääälskar den här låten & denna musikvideo <3 Queen B
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0