MESH MIX UNDERWEAR ICONIC

Alltsååå åh! Har varit inne på Sthlm blvd i nacka forum och kollat på detta set så många gånger och jag är fortfarande lika kär i den. Så snygg! Man kan antingen använda den hemma, till vardags eller på gymmet för att den är så pass mjuk och lätt. Denna god bit tänker jag antagligen köpa ganska snart eller så önskar jag mig den i födelsedagspresent. 
Överdelen kostar 399kr och underdelen 199kr.
Ni hittar den på hemsidan HÄR eller direkt i butik som t.ex. i Nacka forum där butiken är alldeles nyöppnad. 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0