Must have

Detta puder sviker aldrig!
Det täcker bra, har en jämn ton och har en bra nyans/färg som inte är mot något "orange" håll i huvudtaget. och den kostar även runt 200kr om inte billigare. Den är helt enkelt ett perfekt puder! Dock tog min precis slut men jag tänker definitvt köpa ett nytt, då detta är en "must have" för mig. Detta puder finns att köpa i alla vanliga butiker så som t.ex. H&M, KICKS, Åhlens mm.
En liten spegel och en puff medföljer. Dock rekommenderar jag att använda detta puder med en borste då pudret appliceras finare och då det inte riskerar att det blir "fläckigt". Jag använder mig av nummer 315 nu under hösten, vinten och våren. 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej, skulle du kunna skriva om din krock som de allra flesta i nacka nu vet om? :)

2015-10-11 @ 09:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0