Q & A

Emma:
Hej! Skulle inte du kunna visa i ett inlägg när du färgar dina ögonbryn? Har funderat på det själv så skulle vara till stor hjälp! Kram
 
Svar: Hej Emma! Ja det kan jag absolut göra. Kraam
 
Anonym:
Vart kommer tröjan du har på bilden från? Sjukt snygg!! 
Svar: Min svarta criss cross blus kommer ifrån min mosters butik Ambiance. Den finns att beställa på hennes hemsida som du hittar HÄR. Kram
 
Alexandra:
Hej, skulle du kunna skriva om din krock som de allra flesta i nacka nu vet om? :)
Svar: Jo ja det kan jag göra.
 
 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0