Sjukstuga

Hejhejhallå!
Idag är jag hemma då jag har feber och är förkyld.. Att det aldrig tar slut!
Under hela 2015 hittils, så har jag varit sjuk i princip hela tiden. Det började med att jag fick körtelfeber och låg halvt död i sängen under hela jullovet, sedan ville sjukdomen gärna stanna kvar i yttligare 1 månad då jag blev borta från skolan. När jag väl blev "frisk" så var jag ändå genom förkyld ända fram till Juni. Sen vart jag helt frisk fram till skolavslutningen. Och första dagen på sommarlovet så började helvetet igen. Jag fick feber och blev genomförkyld på nytt och strax där efteråt när vi åkte ner till Spanien i 2 veckor så blev jag verkligen grovt sjuk. Det måste varit en "fortsättning" på körtelfebern eller något liknande, även fast man bara kan ha det en gång? Sjukt skevt, men det var så fruktansvärt.
Sommaren 2015 var absolut inte den bästa sommaren, inte för mig i alla fall. Om jag tittar tillbaka på min sommar så har jag varit med om så mycket roligt, men det värsta har varit att jag inte kunnat njuta av det så mycket. Som när vi t.ex. fick veta att vi skulle åka ut med våra kompisar och deras stora lyxbåt i Atlanten för att sola, bada och kolla på sköldpaddor, då var det ju inte särskilt oväntat att jag skulle må piss och bli sjösjuk så att jag bara ville ligga framme på deck och sova under hela dagen. Jag spydde till och med sju gånger och jag spyr verkligen aldrig, så det beskriver bara hur dåligt jag verkligen mådde. Efter den dagen kom jag hem till hotellet och bara grät för att jag inte orkade mer, det var verkligen inte kul längre. När vi gick ut för att äta på min favoritrestaurang så kunde jag knappt äta och när vi skulle gå hem så kunde jag knappt andas så att pappa var tvungen att springa iväg och köpa vatten till mig.
Usch, det var helt galet. Trodde aldrig att man kunde må så dåligt.
Men nu är jag ändå såå glad att det är över! Efter att få levt med det i 2 månader..
Så nu när jag väl får lite feber så borde jag egentligen inte klaga eftersom att man kan ha det så mycket värre, vilket jag har fått bekräftat nu. Men samtidigt så förstår jag mig inte på varför jag aldrig bara kan bli frisk? förut var jag liksom aldrig sjuk. vad i hela friden. 
Ber om ursäkt! Men var tvungen att ta ut min illska på ett blogginlägg, nu känns det mycket bättre. Tack. 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0