Nu är jag tillbaka !!

Hej där!
Nu är jag tillbaka på nytt igen och denna gång så tänkte jag faktiskt försöka att hålla mig kvar. På riktigt. 
Samma bloggportal like always, men nu har jag i princip gjort om min blogg helt och hållet och jag känner mig ganska nöjd med resultatet! Väldigt stilrent och skönt, med breda inlägg och stora bilder. Dock tänker jag göra en ny header när jag får tag på lite nya och fräscha bilder. Men så länge får ni nöja er med den risiga som jag har haha. 
 
Jag ska försöka att uppdatera så ofta som möjligt men eftersom att jag även har ett liv utanför bloggvärlden så får ni ta att det kan inträffa lite sämre uppdatering ibland.. ( Jag kommer förmodligen skylla på att jag har massa plugg )
Men nu är jag i alla fall super taggad på att komma igång igen och jag har massvis med tankar och idéer på inlägg som jag vill dela med mig av.
Hoppas ni tycker om min blogg!
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer tröjan du har på bilden från? Sjukt snygg!!

Svar: Den är från Ambiance, vilket är min mosters butik, ambiance.se :)Kram
Maja Kapanen

2015-09-30 @ 20:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0