Två nya till mobilen

 
Idag efter skolan gick jag till nacka forum för att möta upp Olivia, Hannah och Linn på en fika. Jag fick även med mig dessa två hem. Har länge velat ha ett selfiestick bara för "kul" skull och för att kunna ta fina bilder när man är t.ex. utomlands för att kunna få med vackra bakgrunder och så vidare, you name it. Alltså hur bra är det egentligen inte med ett selfiestick? Kom på idag när jag stod inne på ur och penn att det är så sjukt himla bra! Så därför slog jag till och köpte ett. Jag köpte även en Power bank då mitt batteri i mobilen är sämst och dör innan halva skoldagen gått.. Så denna var behövlig! Tycker även om att den är rund och platt, marmor inspirerad och att den har en spegel baktill. Super snygg och smidig att ha i väskan för nödfall. 
Dessa två var det specialerbjudande på då dom kostade 98kr styck inne på Ur och Penn
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0