Happy new year

Här är fyra härliga bilder från mitt nyår!
Jag och min storasyster Lovisa hade fest hemma hos oss. Gästerna bestod av kompisar till hon och hennes pojkvän Simon, men jag bjöd även två kompisar till mig, Moa Engman och Emma Brasch. (skriver efternamnen eftersom att jag har flera kompisar med samma namn haha)
Jag tycker att det vart lyckat, verkligen! Jag hade super kul, och det var kul att festa med äldre och med folk som jag aldrig hade träffat förut! 
Vid 12-slaget stod alla ute på våran veranda och kollade på fyverkerierna. Några killar hade även köpt lite som dom sköt upp, såå fint!
Sen blev vi nervaskade också, det var ju kul!?
Detta nyår blev riktigt bra och det känns skönt efter att förra året blev så misslyckat. Men nu är jag mer än taggad på ett nytt år och det känns faktiskt som att det kommer bli ett riktigt grymt år!! Jag är extremt taggad! 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0