Just ordered

Hej hörni! Igår beställde jag och mamma hem dessa uggs. Jag fick nämligen ett par gråa, låga uggs i julklapp men dom var så svåra att få i fötterna i så därför skickade vi tillbaka dem för att byta till ett par andra. Jag valde istället ett par svarta då jag redan har ett par mellan låga, gråa uggs och eftersom jag tycker att det är super snyggt med ett par basic svarta. Nu valde jag även med knapp för att det ska bli lättare att sätta i fötterna. Jag hatar skor som tar evigheter att sätta på sig haha, jag gillar när man bara kan "hoppa i dem" om ni förstår vad jag menar haha. Så dessa beställde vi och de kommer om bara några dagar så jag är suuuper excited på att få bära dessa innan snön smälter. wihooo!
Vi beställde dem på en hemsida som heter Sarenza och den hittar ni HÄR eller om ni trycker på bilden.
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer
Postat av: anonym

dålig uppdatering!!!!

Svar: jag ber så hemskt mycket om ursäkt
Maja Kapanen

2016-01-22 @ 14:43:20
Postat av: anonym

jag ska hemsöka dig om du inte uppdaterar oftare

Svar: shit! galen
Maja Kapanen

2016-01-27 @ 13:21:55
Postat av: annasofia02

du är grym!!! sluta aldrig med det du gör. älskar diiiiig <33333

2016-01-27 @ 13:26:24
Postat av: anonym

uppdatera!!!!

2016-01-27 @ 16:16:21
Postat av: hat

uppdater!!!!! ditt sluga fan

2016-01-29 @ 09:23:42
Postat av: anonym

din mothafucker!! uppdatera, jag kräver uppdatering varje dag. annars ska ja döda dig niggaahhhh

2016-02-02 @ 10:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0