Makeup by make up store

För er som inte vet så ääälskar jag smink, och jag äälskar att sminka mig. Smink är typ mitt största intresse och det har det varit under en längre tid. 
Men ibland är det kul att testa på något nytt och låta någon annan göra jobbet, så jag gick till make up store för ett tag sedan för en liten fest sminkning inför min kompis tjejmiddag. Detta blev resultatet och jag gillar det! Man lär sig så mycket knep under tiden som man sitter och kollar på när man blir sminkad, knep som man inte använder själv. Jag fick lära mig massa nya tekniker med hur man lägger ögonskugga och rouge som jag använder mig av idag när jag sminkar mig. Super kul! Tjejen som sminkade mig la även en svart kajal under mina ögon för att "framlysa" mina gröna ögon, och den tekniken tog jag även med mig hem. Jag brukar aldrig använda kajal men efter denna sminkning så har jag faktiskt börja göra det för jag tycker att det blev riktigt snyggt!
Jag tipsar verkligen om att gå till t.ex. make up store och bli sminkad för det är så kul:
1. Man får bra tips på olika tekniker och produkter
2. Dom hittar färger som passar just dig
3. Man behöver inte känna sig stressad eftersom att någon annan gör jobbet åt en
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0