Bullandö

Just nu sitter jag i bilen med familjen påväg mot Bro för att hämta hem min lillasyster från ett läger. Jag älskar att åka bil, framför allt när man har musik i öronen. Det är bland de bästa jag vet, det är så mysigt. Och resan tar ca en timme dit och sen en timme hem, så de lär bli en mysig liten roadtrip.
Igår var det först släktfest hos oss, och det var super kul! Dock var jag tvungen att sticka ganska tidigt på grund av att jag och Moa skulle vidare på fest ute på Bullandö. Den festen vart super lyckad & vi hade så sjukt kul verkligen. Vi sov även över eftersom att bussarna slutade att gå, eller aa dock sov vi bara någon timme och sen tog vi bussen hemmåt vid 9 då den första bussen gick.
Sedan hamnade jag och Moa på nacka donken eftersom att vi var vrålhungriga, där jag bjussade på buffé. Efter det rullade vi hem i matkoma.

Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0