Fullt ös medvetslös

Just nu sitter jag på bussen påväg till mina barn som jag ska hämta Från dagis och barnvakta. Det är mitt jobb som jag har och som jag haft sedan i höstas. Det fungerar jätte bra och Sigrid och Gabriel
Som de heter är suuper gosiga! Jag hämtar dem ungefär 2 gånger i veckan mellan 16-18 ungefär, perfekt, smidigt och mysigt jobb! Idag har jag varit på stan med min kusin Céline, jag har köpt present till min mamma från mig och mina systrar och sen köpte jag lite saker till mig sjölv som kommer upp senare.
Jag ber om ursäkt för sämst Update, men mitt schema igår och idag har varit fullspäckat så har verkligen inte haft någon tid alls till att blogga.. I måndags shoppade jag och Moa (bilder kommer upp inom kort) och sedan på kvällen åkte jag och Moa båt med våra kompisar Hugo och Fille. Dom hämtade upp oss i Tanto och sedan åkte vi bort till Ekerö. Sedan kom vi hem till Moa runt klockan tolv och sen sov jag hos henne. Det var suuper mysigt! Igår jobbade jag (barnvakt) och sen gick jag med min stora syster Lovisa på bio inne i stan. Vi såg "now you see me 2" och den var faktiskt riktigt bra!
Ikväll runt kl 21 ska jag på tjejkväll hemma hos min kompis Hanna öhlander. Och sedan ska Moa sova över hos mig. Det kommer nog bli super trevligt!
Det lär nog inte bli någon mer uppdatering för idag, men imorgon kommer massa kompensation!
Och i måndags slog jag mitt rekord bland besökare!! tack så jätte mycket! Jag blir såå glad när jag ser att ni läser min blogg. Ha det bra!

Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)
Trackback
RSS 2.0