Partajj

Tjuu! Just nu sitter jag på mitt rum med min tvillingkusin Elias, atm är det släktfest/18-års fest hos oss för min storasyster Lovisa och kusin Céline. Vi har nyss ätit middag och snart ska vi fika och ha paketöppning antar jag. 
Senare ikväll runt klockan 22 ska jag och Moa åka ut till Bullandö och gå på en fest, sen tror jag att vi ska slagga där. Så idag blir det mycket partande! Jag tror att denna dag kommer bli grym, jag är i alla fall super taggad.
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0