Middag i sängen

Åt nyss denna grönsakiga middagen och det ska jag säga dig var väldigt mumsigt!
Just nu ligger jag i min säng och letar efter en baddräkt, och än så länge har jag bara hittat en som faller mig till smaken. Får se om jag klickar hem någon sen. I alla fall om sådär en timme så ska jag till Moaaa som äntligen har kommit hem från Blidö!!! yeyy! Så det ser jag super duper mycket framemot. Vet inte vad vi ska göra men hon ska jobba imorgonbitti så vi myser nog lite och sedan går vi nog och lägger oss rätt så skapligt. Imorgon ska vi nog shoppa lite och sen pratade vi om att vi kanske skulle grilla och fiska på kvällen. Så de kommer bli myys! 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0