Some little Thursday update

 
 
Igår kväll bjöd Hannah med mig och Olivia på en fest ute på värmdö. Jag hade super kul och det var även jätte kul att träffa Hannah igen efter ett långt uppehåll. 
Idag lunchade jag med Moa på Vapiano i gamla stan, det var super mumsigt och super trevligt!
Ikväll ska jag gå på bio med Olivia och vi ska se denna film, How to be single. Det är en komedi och den verkar faktiskt ganska kulig. Det är även välkända skådespelerskor med i filmen, så som feta amy från pitch perfekt och hon huvudkaraktären från fifty shades of grey. Så det gör ju filmen (förmodligen) ännu bättre!
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0