Tjejmiddag hos mig

I fredags hade jag matteprov och höll gympan tillsammans med Matilda i skolan. Efter skolan gick jag och Matilda hem till mig och började fixa inför min tjejmiddag.
Runt klockan 7 kom gästerna vilket bestod av tjejerna i min klass och Olivia. Jag bjöd på middag & mumsig efterrätt. Sedan pratade vi och dansade en hel del. Super trevligt! 
Jag fick även en hel del sjukt fina presenter som jag är såå glad över! Kanske kommer upp lite bilder på dom när jag kommer hem. Om någon av er underbara tjejer ser detta så vill jag ge ett STORT tack!
Denna middag hade jag för att "fira mig" då jag fyllde år i december. Lite sent haha men eftersom att jag hade körtelfeber hela julen så har jag inte kunnat ordna ihop något tidigare. Så bättre sent än aldrig! 
Temat för kvällen var att man fick klä ut sig till något valfritt. Jag var ängel. 
 Dålig kvalité, men skyller på att det var mobilbilder..
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0