Make up store

Nu tänkte jag dela med mig av en liten bildbomb från i lördags när jag blev sminkad på make up store inför Alexnadras tjejmiddag. Btw det är min fina mamma som är den skickliga fotografen ;)
Resultatet ser ni på de tre sista bilderna. Dock är bilderna inte rättvisa med verkligheten eftersom att jag har lagt på en effekt hehe. Men jag blev iallafall super nöjd över resultatet och det var fina Jonna som sminkade mig på make up store i nacka forum. Hon var grym och riktigt trevlig! Jag fick även med mig hem en foundation och ett par lösögonfransar som hon även hjälpte mig att placera på inför festen. Jag har faktiskt aldrig använt lösögonfransar tidigare och aldrig ägt ett par, så det var lite roligt! Super snygga var dom och bilder kommer upp senare. Men jag fick iallafall betala 110kr för dem och sedan hade make up store ett månads erbjudande på deras foundation så jag fick betala endast 100kr när ordinarie pris är 265kr!! så det var ju så värt det! Som sagt så kommer bilder upp senare.
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0