Brun utan sol

Igår åkte jag & köpte en brun utan sol. Det var på tiden!!! Eftersom att jag är så sjukligt blek!!! Och då istället så kastar jag på massa brunt make up för att dölja att jag är så blek. och då ser jag istället ut som en apelsin eller en orangutang!!! Förfärligt. 
Men denna brun utan solen använde jag även förra vintern & jag tycker att denna är den allra bästa. Jag har även testat Apotekets egna från ACO, jag har testat St tropes & Åhléns egna. Men jag tycker om denna mest! Jag tycker att de andra inte ger samma jämna resultat & dom blir bara orangea och jag tycker att resultatet ser väldigt fake ut. Denna är mer naturlig, enligt mig. Tipsar starkt! Finns att köpa nästan överallt, jag köpte denna på kicks för 179kr. 

Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer
Postat av: michael

superfin!! ser fram emot ikv

2016-02-19 @ 14:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0