23.44

Godnatt allesammans. Idag har det inte varit någon vidare bloggningen,men jag har varit så sjukt stressad p.g.a olika orsaker. Idag så har jag iallfall gått i skolan som vanligt, hade en engelska presentation om tysklandutbytet som gick hyfsat bra, fick B. Sen efter skolan så åkte jag och mattis till orminge, köpte melis och sedan gymmade vi i drygt en timme. Vi körde styrka, hela kroppen och sen körde vi ca 40min cross trainer. Det var skönt! 
Nu under kvällen har jag njutit över att vi inte har några läxor till imorgon, omgg dagen är inne, nej men trots det så är jag väldigt stressad över detta med gymnasieval osv. Imorgon har vi knappt någon skoldag då vi endast har en matte lektion på morgonen och sen ska vi till gymnasiemässan, där vi ska vara resten av dagen. Är så otaggad, vet nämligen inte alls vad jag vill gå för linje och så, jag känner mig så oklar och osäker. Jag funtar på något som sam och beteende, men jag tvekar ändå. Jag hoppas på att jag kommer hem imorgon med lite mera kunskaper kring det här och jag hoppas verkligen att jag blivit lite inspirerad och fått svar på viktiga frågor. Usch och fy på detta, jag vill inte vara stressad över det här för jag har ju egentligen tid att tänka och fundera men det är ju alltid så att man tänker på det värsta, som att man kommer välja fem inriktning osv. Men de löser sig!
 Nu tänkte jag sova för annars kommer jag inte orka med dagen imorgon. And thank god it's friday tomorrow!
Bild från danmark 2012.
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0