Återkomst

Visst låter rubriken spännande?
Kanske lika spännande som att jag ska börja blogga igen, yeey!
Jag har funderat på det här väldigt länge och nu har jag tagit tiden till att redigera min blogg och nu är jag tillräckligt nöjd för att kunna börja blogga igen. Jag har raderat alla mina gamla inlägg då jag vill börja om på nytt, lite sad då jag hade inlägg från 2009 när jag var ynka 9år (!!). Men men, det känns skönt att börja om på en ny bok.
Jag hade tänkt att så som jag gjort tidigare skriva om min vardag, skönhet och dela med mig av det mesta och bästa från mitt liv.
Jag är väldigt väldigt taggad på detta ska ni veta och jag tror att det kommer bli riktigt grymt! 
För er som kanske just "klickat" sig in på min blogg och vill veta lite mer om mig än att jag ska börja blogga, de kommer inom kort komma upp ett inlägg om mig, så hold on. Så länge får ni gärna följa mig på instagram där jag heter @majakapanen.
Ha det bäst flodhäst! 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0