Ingen söndagsångest

Hej! Denna helg vart faktiskt ganska bra ändå, trots att jag var så negativ till en viss början haha. I fredags pluggade jag inför moped prov och som jag skrev på lördags morgonen och som jag sedan klarade! Yeyy! Moa mötte upp mig och pappa vid centralen efter provet och sedan åkte vi hem till mig. Vi satt och pratade och bara var, det var mysigt! Runt 14 tiden åkte hon hemmåt och jag tog en dusch. Senare mot kvällen åkte jag till Matilda, där bjöd hon på hennes standard och lika goda entrecote och klyftpotatis & senare kom vår vän Filip över. Vi tittade på min och Matilda favorit film (katten i hatten) och sedan satt vi och pratade över en kopp kaffe i köket. Mysigt var det! Sedan sov jag över där och imorse drog vi till gymmet och körde i kanske 2h. Runt 14 tiden idag så åkte jag och mamma till Gustavsberg och handlade lite på Mio & rusta, bland annat saker till mitt nya rum och julklappar. Jag köpte en jätte fin kudde som är vit med ett guldigt mönster fram till. Jag kommer lägga upp bilder på den i ett annat inlägg! 
Just nu sitter jag i bilen påväg in till Sankt Eriksplan där jag ska gå på gudstjänst med min mamma och min syster Lovisa. 
Denna helg blev riktigt bra faktiskt, så skönt att bara vara hemma ibland med nära och kära istället för att ut och partaja. 
 Nu kan jag inte klaga på söndagsångest när jag har fått en sådan här underbar helg! Nu är jag bara glad och är taggad på en härlig vecka. 
Hoppas ni haft en bra helg!
Fyra bilder från min mystory som jag tagit under denna helg & som beskriver min helg lite. Idag har jag iprincip haft en mammadag då jag varit med mamma konstant från morgon till kväll. Vi shoppade, åt lunch, gick på gudstjänst & fikade. Vi hade en riktigt mysig dag tillsammans! 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0