Min vinterkappa

Denna snygga Duffel kappa köpte jag för ett par veckor sedan inne på Zara. Den är inte super varm men den funkar just nu när det inte är snö ute och super kallt. Jag tycker verkligen om den då den är så stilren och då den även går ner över rumpan, vilket håller värmen bättre. Ett plus med två stora framfickor och den mysiga luvan av fuskpäls!
Ni hittar den HÄR
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer
Postat av: maja

hej undrar hur storleken är på kappan. För att beställde en för några dagar sen i storlek M. men är rädd att den ska sitta för stor. Har dessutom storlek M i hollies

2016-01-02 @ 13:25:42
Postat av: maja

hej undrar hur storleken är på kappan. För att beställde en för några dagar sen i storlek M. men är rädd att den ska sitta för stor. Har dessutom storlek M i hollies

Svar: Hej! Jag köpte i storlek S och den sitter perfekt på mig! Jag har oftast S i mina jackor så denna jacka är väl ganska normal och håller sig inom "de riktiga storlekarna" haha. så om du har M i storlek så lär den nog passa perfekt! :)Kram
Maja Kapanen

2016-01-02 @ 13:25:58
Postat av: linda

kan du lägga upp en bild på när du har på dig duffle kappan? :) ska kanske köpa om den ser riktigt bra ut på person :)

Svar: Ja det kan jag absolut göra! :) Kram
Maja Kapanen

2016-01-05 @ 00:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0