Spend or Save

                
                    Spend → Nelly HÄR  499kr                                     Save → Primark HÄR ca 230kr                        Save → Dress Link HÄR ca 70kr
 
Jag har länge varit ute efter att köpa ett par High Knee boots i svarta för att jag tycker att det är så sjukt snyggt! Men jag har aldrig tagit tag i att köpa ett par. Min syster har ett par från Vaga Bond, men jag personligen vill inte lägga ner 2300 spänn på ett par skor som jag förmodligen kommer tröttna på efter ett år. Därför har jag funderat på att köpa dessa från Dresslink då dom är minst lika snygga som alla andra och då dom kostar ingenting. Sen är väll kvalitén inte den bästa, men eftersom att jag förmodligen kommer tröttna på dem efter ett tag så skadar det inte för mig ifall de skulle gå sönder efter ett år eller så. Varför spendera när man kan spara? Men en vän till mig tipsade även om att det fanns ett par på Primark, dock kunde man tyvärr inte beställa hem från hemsidan vilket verkligen suger.. Men sedan slog det mig att min mamma ska till Madrid om någon vecka då hon har lovat att köpa ett par till mig. hur nice? mycket nice. 
Dock är nellys snygga och inte så farligt dyra heller men dom är tyvärr slutsålda för tillfället och jag är i behov av ett par nuu. 
Jag vet att det är många som letar för jeeves efter dessa boots så här ovanför har jag lagt en länk till Nelly, Primark och dress link. 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0