En mycket bra helg

Hej hej hallå! Förlåt för dålig uppdatering! Min helg har nämligen varit så himla intensiv så jag har tyvärr inte fått tiden att kunna slänga iväg något inlägg.. Men det kommer lite kompensation på det!
Trotts att jag haft en intensiv helg så har jag bara hittat på massa kuligheter. I fredags var jag på fest i orminge tillsammans med lite härliga kompisar hos min härliga vän Vendela. Det var verkligen jätte nice!
I lördags vaknade jag upp hos olivia, sedan åkte jag hem och fixade mig för att sedan fara iväg in till stan och träffa min kusin Céline och hennes syster Nea. Vi gick och kollade lite i butiker och sedan gick vi hem till Céline och åt middag. Runt 20 tiden skilldes vi vägarna åt då jag mötte upp Moa vid gullmars och tog tvärbanan till Hammarby Sjöstad. Där var vi på en "klass fest" ish hemma hos Tilde och det var bäääst! Älskar min klass<333
I dag så vaknade jag upp 09.00 och åkte iväg strax vid 10 tiden in till söder, till Moa. Vi fixade mackor och tog sedan taxi med hennes pappa ut till värmdö där vi sedan åkte ut med deras segelbåt. Vi hade en fantastisk dag! Lite kyligt var det allt, men vi fick ändå en hel del sol! Så vi var mycket nöjda. Det var även första gången som jag seglade!! Så det var ju en upplevelse, så Tack fina Moa för en bra dag!



Här är en liten bildbomb med en sammanfattning av min helg. 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0