What a day

             
Jag och Moa åkte och köpte donken till lunch och satte oss på en brygga längst vid kajen i gamla stan.
Vi satt där i drygt än timme och det var suuper mysigt!
                                
Sedan gick vi på stadsvandring med klassen inne i gamla stan, vilket jag redan gjort såå många gånger att jag tappat räkningen.. Och tänka sig att det fortfarande är lika trist och uttråkande varje gång.. När vi slutade för dagen så körde vi på en Maja och Moa 2.0 och köpte med oss lite fika och satte oss nere vid kajen i det härliga solskenet. Fantastiskt!
              

Efter den härliga klassfikan så fick jag skjuts av Tilde på hennes moppe in till Sickla där jag körde 1h på crosstrainern. Där efter tog jag min buss hem, åt favvo-middag (potatisbullar), duschade och sedan bäddade jag ner mig i sängen framför PH. 
Imorgon har jag inga speciella planer förutom att jag ska plugga en hel del och fira min fina pappi som fyller år!
Puss
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0