Godmorgon från söder

Godmorgon! Precis så vaknade jag upp i Moas säng här på söder men atm är hon på jobbet och kommer hem om några timmar. Igår satt vi på hennes golv och klippte varandras hår och det var väll tänkt att vi bara skulle klippa liite & "topparna" men det slutade med att ca en decimeter gick bort på både mitt och hennes hår. Haha så de blev faktiskt en väldigt skillnad så nu skulle jag väll säga att jag är korthårig. Men jag tyckte att det vart skit bra! Och dessutom var mitt hår så slitet eftersom att jag färgat så mycket så dörför behövdes det klippas av.
Men idag i alla fall så ska vi shoppa efter hon slutat jobbet och ikväll ska vi träffa våra kompisar Hugo och fille. Vet inte så mycket mer men jag uppdaterar senare! Och sen kommer förmodligen en liten haul upp. Ha en bra dag!

Moas hår efter att jag hade klippt det! 
 
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)
Trackback
RSS 2.0